logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۵۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جشن میلاد علی (ع) در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

جشن-میلاد-علی-(ع)-در-زینبیه-اعظم-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیات امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان با بیان اینکه هر ساله در ماه رجب جشن‌های متعددی در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌گردد گفت: جشن میلاد علی (ع) در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

باس محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه چهارشنبه مصادف با 4 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا کار مشترک با هیات خدام الرضا(ع) زنجان در نظر گرفته شده است گفت: هیات خدام الرضا (ع) از جمله هیات مطرح در زنجان است که زیر نظر آستان قدس رضوی فعالیت دارد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این مراسم قاری قرآن حاج کریم پرویزی است که بعد از قرائت قرآن قرائت زیارت امین الله را داریم و بعد سخنران ویژه برنامه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) در زینبیه اعظم زنجان حجت السلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان  است.   

رئیس هیات امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان عنوان کرد: مادحین برنامه ولادت با سعادت امیرالمؤمنین علی (ع) در زینبیه اعظم زنجان حاج سید یوسف شبیری‌، حاج اصغر صنایعی و حاج صفی اله سلیمانی است.

محمدی اضافه کرد: زینبیه زنجان یکی از قطب‌های اصلی عزاداری‌ها در این استان به شمار می‌رود که دسته عزاداری آن در روز یازدهم محرم از شهرت جهانی برخوردار است. 

وی گفت: مسجد همه ساله در ایام محرم پذیرای خیل عظیمی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر کشور و حتی خارج از کشور می‌شود و حاضران در این مکان مقدس به صورت خالصانه ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) اعلام می‌کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴